راهنمای خرید صندلی ارگونومیک: نحوه انتخاب بهترین صندلی ارگونومیک
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
راهنمای خرید صندلی ارگونومیک: نحوه انتخاب بهترین صندلی ارگونومیک
پنج شنبه 12 تير 1399 ساعت 23:39 | بازدید : 392 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

هنگام خرید بهترین صندلی اداری ارگونومیک ، صندلی مناسب برای کاربر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هر صندلی با عنوان "ارگونومیک" دارای تمام ویژگی های تنظیم لازم برای ارگونومیک بودن نیست. این راهنما به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

آیا می خواهید بهترین صندلی اداری ارگونومیک را برای شما پیدا کنید؟ از ابزار انتخاب صندلی ارگونومیک استفاده کنید و یکی از متخصصان مناسب ما با توصیه های شخصی پاسخ خواهد داد. ما دوست داریم به مردم کمک کنیم تا دقیقاً چه چیزهایی برای نیازهایشان پیدا کنند ، و به طور معمول در طی 1 روز کاری جواب می دهیم.

تنظیم ارتفاع صندلی:
برای انعطاف پذیری مطلوب ، دامنه ارتفاع صندلی باید شامل ارتفاعهایی باشد که اندکی پایین و کمی بالاتر از تنظیم ایده آل شما باشد. برای اینکه به شما ایده ای بدهیم که ارتفاع صندلی شما در رابطه با قد شما چقدر است ، ارتفاعات نشسته از 15 "- 22" کاربران را از 5'0 "قد تا 6'4" بلند جای می دهد - می توانید از دفتر ارگونومیک ما استفاده کنید. میز ، صندلی و صفحه کلید ماشین حساب ارتفاع برای پیدا کردن ارتفاع مناسب برای شما. تعداد کمی صندلی ارگونومیک محدوده ارتفاع صندلی را به اندازه بزرگ نشان می دهد ، بنابراین به محدوده ارتفاع صندلی هر صندلی که در نظر دارید دقت کنید. بسیاری از صندلی های اداری ارگونومیک انتخاب سیلندرهای ارتفاع را ارائه می دهند تا صندلی را با برد صحیح ارتفاع برای فرد سفارش دهید. صندلی باید دارای تنظیم ارتفاع پنوماتیک باشد تا بتوانید در هنگام نشستن روی صندلی به راحتی ارتفاع صندلی صندلی را تنظیم کنید. تنظیم صندلی اداری خود را در ارتفاع مناسب و نشسته کمک می کند استرس روی زانو و کمر به حداقل برسد. شما باید صندلی خود را تنظیم کنید تا زانوها کمی از باسن شما پایین بیایند ، به طوری که ران های شما تقریبا به موازات کف باشد و پاهای شما روی زمین صاف استراحت کنند.

اندازه صندلی تابه:
صندلی صندلی باید به اندازه کافی عمق داشته باشد تا بیشتر قسمت بالای پای شما را پشتیبانی کند ، اما نه آنقدر عمیق باشد که هنگام نشستن در صندلی خود ، با پشت زانو تماس بگیرید. عرض صندلی باید حداقل یک اینچ از باسن شما گسترده تر باشد. برعکس ، نباید آنقدر گسترده باشد که کاربر نتواند بازوهای خود را روی بازوها بگذارد بدون اینکه آنها را به طرف آن کشیده باشد.

توجه داشته باشید که برای کاربران بزرگتر ، ظرفیت وزن هنگام انتخاب صندلی اندازه گیری مناسبی نیست ، زیرا این یک اندازه گیری ایمنی است. اندازه و ظرفیت صندلی هر دو باید برای کاربر مناسب باشد. صندلی شما باید متناسب با بدن شما باشد.

تنظیم عمق پان:
صندلی صندلی صندلی میز وقتی درست تنظیم شود که به شما اجازه دهد دو یا چهار انگشت بین پشت زانو و جلوی صندلی قرار بگیرد. یک تنظیم مناسب برای عمق صندلی به کاربر اجازه می دهد تا همه راه را به عقب بنشیند تا کاربر بتواند منحنی صندلی را برای قرار گرفتن در هنگام نشستن منحنی های خود قرار دهد و از منحنی چوب صندلی در عقب استفاده کند. دو روش تنظیم عمق صندلی وجود دارد. کشویی صندلی اهرمی روی صندلی است که به شما امکان می دهد در حالی که در صندلی نشسته اید ، صندلی را به داخل و خارج بکشید. تنظیم کننده عمق پشت معمولاً یک دستگیره روی صندلی است که به جای صندلی ، عقب را به داخل و خارج حرکت می کند. تنظیم این نوع تنظیم هنگام نشستن سخت تر است ، ممکن است به یک یاور نیاز داشته باشد و برای صندلی تک کاره مناسب تر است.

انتخاب مکانیسم صندلی:
این مکانیسم نحوه حرکت صندلی و عقب را کنترل می کند. این شامل کنترل هایی است که به طور معمول اهرم هایی را در زیر صندلی دارند که کاربر می تواند برای تنظیم صندلی اداری ، فشار ، کشش یا پیچش را فشار دهد. بعضی از مدلها ممکن است بیش از یک انتخاب مکانیسم را برای همان صندلی ارائه دهند. این دو مکانیسم محبوب ترین هستند:

مکانیسم چند منظوره این مکانیزم به دلیل طیف گسترده ای از قابلیت تنظیم که ارائه می دهد ارجح است. زاویه های عقب و صندلی به طور مستقل از یکدیگر و همچنین مستقل از شیب تنظیم می شوند. این به شما امکان می دهد صندلی را در تعداد نامحدودی از موقعیت ها قفل کنید. این نوع مکانیسم از مرکز صندلی عقب خواهد شد / کج می شود. صندلی های خنثی NPS800 و Bodybilt J3507 دو نمونه از صندلی هایی هستند که این نوع مکانیسم را ارائه می دهند.
مکانیسم سنکرون شیب صندلی و عقب به طور همزمان وصل می شوند و کج می شوند (به طور معمول کج های عقب صندلی برای هر یک از درجه های شیب تابه صندلی ، دو درجه عقب است). از آنجا که قابلیت تنظیم کمتری با این مکانیسم وجود دارد ، به اندازه مکانیسم چند منظوره ارگونومیک نیست. صندلی با مکانیزم شیب همزمان باید دارای یک آبشار جلوی آبشار یا لبه صندلی انعطاف پذیر باشد یا ممکن است هنگام سیر شدن به قسمت پشت ران ها فشار آورد. این نوع مکانیسم همچنین از مرکز صندلی صخره / کج می شود. صندلی های رینور ارگوهمان و صندلی Allseating Cpod دو نمونه از صندلی هایی هستند که این نوع مکانیسم را ارائه می دهند.
این موارد کمتر متداول است اما ممکن است برای بسیاری از برنامه ها مناسب باشد:
پویا این نوع مکانیسم به دلیل سادگی محبوب است. هنگامی که دور می روید ، صندلی به جای مانند شیب همزمان ، به جلو و پایین حرکت می کند. این صندلی ها به جای شیب چرخشی هستند و ممکن است تنظیم تنشی داشته یا نداشته باشند. مواردی که تنظیم تنش را ارائه نمی دهند با وزن کاربر متعادل می شوند. زاویه عقب بسته به صندلی ممکن است قفل یا قفل نشود. صندلی آزادی Humanscale و Steelcase Leap دو نمونه از این موارد هستند

صندلی هایی که این نوع مکانیسم را ارائه می دهند.
زانوی شیب این نوع مکانیسم از زیر زانو کج خواهد شد / صخره می کنند. این نوع مکانیزم هنگامی که با یک زاویه عقب قابل تنظیم به طور مستقل تنظیم شود ، می تواند حداکثر بازگرداندن را فراهم کند. این نوع مکانیسم در صندلی های اتاق های اجرایی و کنفرانس محبوبیت دارد و کمتر برای یک کاربر کامپیوتر کاربرد دارد. هنگام بررسی شیب زانو ، بررسی کنید که آیا سایر ویژگی های لازم برای تنظیم در زانو وجود دارد زیرا مکانیسم شیب زانو اغلب شامل تنظیم عمق صندلی نیست ، یا ممکن است تنظیمات ارتفاع و زاویه عقب را نداشته باشد. برخی از کاربران ممکن است با این مکانیزم به استوانه پایین تری نیاز داشته باشند زیرا زانوها هنگام لرزیدن بالاتر از باسن خواهند بود. حالت خنثی NPS8000 بدون آسیب رساندن به قابلیت تنظیم کامل ارگونومیک ، به صورت شیب زانو در دسترس است.
وظیفه این اساسی ترین مکانیسم است و تنظیمات ممکن است فقط به ارتفاع صندلی ، ارتفاع صندلی به علاوه عمق صندلی ، یا ارتفاع صندلی ، عمق صندلی و زاویه عقب محدود شود. مکانیسم های وظیفه شیب ارائه نمی دهند. از آنجا که این جنبش دلسرد می شود ، یک مکانیزم کار برای کارهای سبک تر مانند یک دفتر خانه یا اتاق کنفرانس مناسب است.
تنظیم ارتفاع پشتی:
پایه پشتی باید بالا و پایین بکشید تا اجازه دهید منحنی کمر استراحت صندلی در منحنی کمر شما (لوروتیک) باشد. حمایت کمر قابل تنظیم از ارتفاع جایگزینی متداول است.

تنظیم زاویه عقب:
این همچنین به جای مناسب صندلی در نوع بدن شما کمک خواهد کرد. پشت سر گذاشتن در صندلی شما از وزن بدن بالاتنه شما پشتیبانی می کند و بنابراین مقداری از وزن کمر را کاهش می دهد. بسیاری از صندلی ها دارای تنظیم زاویه عقب قفل هستند که به شما امکان می دهد راحت ترین حالت مرتفع یا قائم خود را پیدا کنید و سپس آن موقعیت را قفل کنید. هر دو فشار دیسک کمر و فعالیت عضلانی کمر با زاویه چرخش حمایت شده از 110 ° - 130 ° کمترین میزان را دارند. حالتهای پایدار اغلب ترجیح داده می شوند (گرندجین ، 1988).

تنظیم تنش برگشت شیب:
این دستگیره تنظیم به شما امکان می دهد مقدار نیرو لازم برای استفاده مجدد با وزن بدن خود را تنظیم کنید. صندلی آزادی Humanscale و صندلی آزادی با وزن کاربر متعادل است و نیازی به تنظیم تنش ندارد.

کمر پشتیبانی:
بهترین پشتیبانی کمر هم تنظیم عمودی و هم عمق را ارائه می دهد. این امر به ویژه در صورتی که کاربر دارای مشکلات کمر باشد ، یا در صورت استفاده چند نفر از صندلی ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پایه های اصلی کمر به صورت عمودی تنظیم می شوند که صندلی را به عقب بالا می آورید و پایین می آورید. کمر با عمق ثابت اگر مناسب باشد و به صورت عمودی تنظیم شود قابل قبول است. صندلی بدون داشتن پشتی قابل تنظیم یا پشتیبانی از کمر قابل تنظیم به طور مستقل ممکن است برای بسیاری از افراد مناسب نباشد.

زره:
دستگیره ها حداقل باید از نظر ارتفاع قابل تنظیم باشند. در پایین ترین نقطه آنها باید از ارتفاع ران قرار داشته باشند تا در صورت عدم نیاز در حرکت آرنج شما دخالت نکنند (ایده آل این است که از 7.1 "-10.6" بالاتر از ارتفاع صندلی فشرده شده قابل تنظیم باشد). از طرف دیگر ، بازوی عقب نوسان نیز به کاربر اجازه می دهد تا در صورت لزوم ، بازوی خود را از مسیر خارج کند. در حالت ایده آل ، بازوها باید از جلو و با عرض قابل تنظیم باشند تا امکان شخصی سازی مناسب تری فراهم شود. بازوی محوری یک ویژگی مفید است زیرا به برخی از کاربران این امکان را می دهد تا در هنگام تایپ ، بازوی پشتیبانی را بهتر بسازند.

پایه چرخدار و کاستورهای با کیفیت:
پایه صندلی باید حداقل 5 پایه پایه داشته باشد. چهار پایه صحبت در هنگام عقب رفتن در صندلی شما تمایل به نوک زدن دارد. کاستورهای با کیفیت می توانند آزادانه بر روی سطوح مختلف کف حرکت کنند. بعضی از صندلی ها گزینه ای را در بین کاستورهای کف سخت ، برای استفاده در کف ، کاشی ، چوب یا کفپوش لمینیت و کاستورهای فرش برای استفاده در فرش ارائه می دهند. بسیاری از صندلی ها گزینه گلایدرها را نیز ارائه می دهند که پاهای صاف و بدون نورد است.

پیش بند:
پیشانی برای سر شما پشتیبانی می کند و می تواند وزنی را که گردن شما باید پشتیبانی کند ، کاهش دهد. اگر مشکلی در گردن دارید ، خرید صندلی با پیشانی را به شدت در نظر بگیرید.

منبع

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 285
بازدید کل : 2702
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 285
:: بازدید سال : 1236
:: بازدید کلی : 2702